Proces dramatopisarstwa. Jak myśleć i pisać teatralnie

Proces dramatopisarstwa. Jak myśleć i pisać teatralnie

Zapowiedź
Ocena:
  • Obecnie 5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

  • Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014
  • Liczba stron: 256

Książka praktyczna, nowatorska i warsztatowa z inspirującym i nowocześnie przygotowanym materiałem edukacyjnym z zakresu pisarstwa dramatycznego. Ćwiczenia w niej zawarte mają pobudzać wyobraźnię dramatopisarza, inspirować jego myśli i wyzwalać kreatywność.

W publikacji nie ma gotowych recept na wybrane zagadnienie, składa się ona z praktycznych etiud, w których adept dramatopisarstwa znajdzie zarówno tekst ćwiczenia na dany temat, jak i objaśnienia oraz komentarze do niego, praktyczne wskazówki i podsumowanie z krótkimi inspirującymi zadaniami. Etiudy można ćwiczyć na różne sposoby i w dowolnej kolejności.

Michael Wright

Dyrektor Interdisciplinary Program in Creative Writing na University of Tulsa, gdzie prowadzi klasę dramatopisarstwa i scenopisarstwa. Fundator i moderator kolektywu pisarzy Fictional Character, reprezentant USA na festiwalu dramatopisarskim World Interplay w Australii.

Autor m.in.: Playwriting at Work and Play: Developmental Programs and Their Processes, Playwriting Master Class, Playwriting in Process, jak i serii Monologues for men from men (z Garym Garrisonem), ponadto wielu sztuk (dramatów, sztuk radiowych) publikowanych w prestiżowych czasopismach teatralnych.

Przeczytaj także

Zobacz recenzje

Polecane publikacje

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej Zamknij