Komunikowanie śmiercią

Komunikowanie śmiercią

Medialne aspekty fizycznego odchodzenia ze świata polityki

Nowość
Polecane
Zapowiedź
Ocena:
  • Obecnie 5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

  • Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015
  • Liczba stron: 328

Książka jest nowatorskim w skali literatury światowej studium nad medialnym procesem towarzyszącym zgonom ludzi władzy. Autor, w przystępnej i barwnej narracji, ukazuje m.in. medialne tworzenie legendy pośmiertnej lidera („życia po życiu”), zjawisko tzw. wizerunkowej alienacji, kreowanie i funkcjonowanie pośmiertnego wizerunku w świadomości konsumentów mediów (społeczeństwa), specyficzny rodzaj komunikowania medialnego/społecznego związanego ze śmiercią polityków. Wskazuje na czynniki dla których niektóre „śmierci” polityków przechodzą bez echa, a inne mają potencjał medialny, tłumaczy fenomen takich wiecznie żywych postaci jak: Lenin, Hitler, Che Guevara oraz funkcje, jakie pełnią zgony liderów. Pokazuje związek świata polityki z show-businessem oraz ich podobieństwa i różnice w kontekście śmierci celebrytów z obydwu sfer.

Wojciech Jabłoński

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, autor rozprawy doktorskiej Rola mediów w praktyce politycznego public relations (2004). Pełnił funkcję doradcy medialnego sztabów wyborczych. Obecnie pracuje jako wykładowca oraz prowadzi szkolenia z PR i marketingu politycznego.

Zapraszamy do pobierania i lektury wstępu do tej publikacji!

Przeczytaj także

Zobacz recenzje

Polecane publikacje

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej Zamknij