Medialne lwy dla rekinów biznesu

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Nowość
Polecane
Zapowiedź
Ocena:
  • Obecnie 5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

  • Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014
  • Liczba stron: 200

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:

  • Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Aleksandra Ślifirska

Ekspert z obszaru wystąpień medialnych i publicznych. W działaniach komunikacyjnych pełni funkcję bezpośredniego konsultanta prezesów, wiceprezesów, członków zarządu i kluczowych menedżerów, w obszarze budowania profilu publicznego. Z jej wsparcia korzystała m.in. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Związek Zawodowy Górników w Polsce, Portal Praca.pl, OLMET Sp. z o.o., WATT SA i członkowie stowarzyszenia FIL, tworzącego Centrum prof. Philipa Zimbardo.

W jej portfolio znajdują się szkolenia dla kluczowych osób pracujących w spółkach notowanych na GPW. Ma na swoim koncie m.in. cykl warsztatów praktycznych z wystąpień publicznych dla branży finansowej. Do swoich dużych sukcesów zalicza cykl szkoleniowy, dla jednego z trzech największych producentów kolektorów słonecznych w Europie, w ramach skutecznie sfinalizowanych działań lobbingowych. W latach 2004-2007 dziennikarka Dziennika Zachodniego. Prezes Zarządu Agencji Kobold Public Relations Sp. z o.o., specjalizującej się w strategiach komunikacji dla spółek.

Przeczytaj także

Zobacz recenzje

Polecane publikacje

Derekrutacja

Derekrutacja

Lucyna Brayshaw, Anna Chrobot, Ewa Konior, Aleksandra Płucienik, Grzegorz Wanio