Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Polecane
Zapowiedź
Ocena:
  • Obecnie 5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

  • Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015
  • Liczba stron: 320

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów.

Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!

David Meerman Scott

Uznany na świecie strateg ds. marketingu i sprzedaży. Jego książki i blog to lektura obowiązkowa dla profesjonalistów, chcących zwrócić na siebie uwagę i zwiększyć obroty firmy. Rady Davida pomagają ludziom, produktom i organizacjom wyróżnić się, przyciągnąć uwagę oraz pozyskać serca i umysły odbiorców.

Autor i współautor 10 książek – 3 z nich to międzynarodowe bestsellery. Książka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach (obecnie czwarte wydanie w języku angielskim) została przetłumaczona na 26 języków i jest podręcznikiem akademickim w szkołach biznesu na całym świecie. To współczesny klasyk w swojej branży, sprzedany do tej pory w 350 000 egzemplarzy. Również autor książek Real-time marketing & PR (bestseller Wall Street Journal), Newsjacking, World Wide Rave, oraz współautor Marketing the Moon i Marketing Lessons from the Grateful Dead.

Jest absolwentem Kenyon College. Mieszkał w Nowym Jorku, Tokio, Bostonie i Hong Kongu. Jest marketerem-rezydentem oraz członkiem zarządu HubSpot. Zasiada w radzie doradców ExpertFile, GrabCAD, VisibleGains, GutCheck i Newstex. Służy również swoją ekspertyzą organizacjom non-profit, jest w radzie doradców Archiwum Grateful Dead na Uniwersytecie California w Santa Cruz oraz członkiem zarządu doradczego ds. mediów cyfrowych w HeadCount.

Przeczytaj także

Zobacz recenzje

Polecane publikacje