Pomoc dla nauczycieli – seria „Sówka” już gotowa

Nowość
Ocena:
  • Obecnie 5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

Sówki

Wybitni specjaliści z zakresu metodologii nauczania i psychologii zebrani w jednej serii wydawniczej. PWN przygotował 5 poradników dla nauczycieli, które odpowiadają na potrzeby współczesnych pedagogów i radzą, jak rozwiązywać problemy związane z ich pracą. Opracowanie serii zakończyło się, ale PWN czeka na głosy środowiska.

Seria dla nauczycieli pomoże pedagogom w zdobyciu nowych kompetencji pomocnych w codziennej pracy. Kolejne poradniki z serii „Sówka” są źródłem wskazówek dotyczących nawiązywania kontaktu z uczniami, sposobów oceniania i motywowania do pracy, modelowania zachowań dzieci, identyfikacji problemów uczniów i wspierania ich rozwoju oraz porad z zakresu radzenia sobie ze stresem w pracy. Stanowią zatem niezbędnik każdego nauczyciela.

Autorami książek są wybitni eksperci w dziedzinie pedagogiki i psychologii, a przy tym także praktycy. Poruszane przez nich zagadnienia są efektem problematyzacji własnych doświadczeń i badań, stąd zalecają się trafnością diagnoz i użytecznością.

Atutem poradników jest ich konstrukcja – zostały bowiem zbudowane tak, aby czytelnik mógł łatwo znaleźć informacje, których w danym momencie potrzebuje. Z tego powodu książki z serii „Wskazówki dla nauczycieli” znajdują zastosowanie w codziennej pracy pedagoga – dostarczają mu niezbędnych narzędzi i strategii.

Prace nad serią zakończyły się w 2014 roku, kiedy ukazał się ostatni z poradników, ale PWN zapowiada, że będzie wsłuchiwać się w głosy środowiska i odpowiadać na potrzeby nauczycieli i wychowawców. W związku z tym potrzeby wydawnicze można zgłaszać na adres mailowy:  myslec@pwn.pl

Seria „Sówka” jest polecana przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE).

 

W serii ukazały się:

  • Bill Rogers, Jak radzić sobie ze stresem,
  • Paul Dix, Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą,
  • Paul Dix, Jak oceniać postępy uczniów,
  • Jenny Thompson, Specjalne potrzeby edukacyjne,
  • Lynn Cousins, Jak kształtować zachowania dziecka w pierwszych latach życia.

 

 

Przeczytaj także

Polecane wydarzenia

Polecane recenzje