Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczycieli

Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczycieli

Nowość
Polecane
Zapowiedź
Ocena:
  • Obecnie 4.5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4.5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

  • Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
  • Seria: Sówka
  • Liczba stron: 230

Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą

Praktyczne wskazówki, jak nawiązać kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy.

Autor, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej, średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi pozytywne relacje.

Z książki dowiesz się:

  • jak kształtować pożądane zachowania uczniów,
  • jak się zachowywać, by stworzyć w klasie klimat współpracy i zaufania,
  • jak motywować uczniów,
  • jak być konsekwentnym wobec uczniów,
  • jak radzić sobie w sytuacjach ekstremalnych,
  • jak współpracować z rodzicami i innymi osobami zaangażowanymi w proces nauczania.
Paul Dix

Wiodący specjalista w zakresie zachowania i oceny uczniów. Współzałożyciel powstałej w 2001 roku Pivotal Education.

Jako główny trener wyszkolił wielu nauczycieli, wykładowców, młodych pracowników, doradców, uczniów, mentorów oraz asystentów nauczycieli, zajmujących się edukacją we wszystkich grupach wiekowych. Z jego pracy nad zachowaniem i oceną skutecznie korzystają college’e, szkoły (zarówno zwykłe, jak i specjalne), PRU oraz twórcy wstępnych programów szkoleniowych dla nauczycieli.

W październiku 2009 roku Paul otrzymał krajową nagrodę w dziedzinie szkoleń w południowo wschodniej Anglii (UK National Training Award for the South East). Uznany ekspert w dziedzinie projektowania i prowadzenia szkoleń prowadzących do prawdziwej zmiany.

Paul zdobywał wykształcenie w Homerton College w Cambridge, a następnie uczył oraz zarządzał wieloma szkołami i college’ami. Jego praca została uznana przez HMI i Ofsted za główny czynnik uzdrawiający szkołę w projekcie „Special Measures”.

Jego kursy „Taking Care of Behaviour” i „Managing Extreme Behaviour” zostały zaprezentowane jako kursy tygodnia w magazynie „Times Educational Supplement”. Jego pierwsza książka, Pivotal Behaviour Managament Handbook, została opisana przez ten magazyn jako „świetna”.

Paul jest felietonistą magazynu „Teach Primary!”, regularnie pisuje do „Times Educational Supplement”, jego artykuły pojawiły się też w „The Guardian”.

Przeczytaj także

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej Zamknij