Książka dla trenera biznesu

Nowość
Ocena:
  • Obecnie 5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

Książka dla trenera biznesu

Celem Konkursu „Książka dla Trenera” jest wyróżnianie i promowanie książek zawierających rzetelną, empirycznie zweryfikowaną wiedzę, którą przekładać można na praktyczne działania w sferze szeroko pojętych usług rozwojowych, a w konsekwencji zapewniać coraz wyższy ich poziom – merytoryczny i dydaktyczny. Mamy przyjemność ogłosić, że w tym roku do nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu zostało nominowanych aż siedem publikacji Wydawnictwa Naukowego PWN.

 Serdecznie zachęcamy do głosowania na nasze książki na stronie konkursu: http://trenerzy.org.pl/ksiazka-dla-trenera/edycja-2014-glosowanie Ogłoszenie wyników wyboru Kapituły Konkursu nastąpi w maju podczas dorocznych Targów Książki. Natomiast już od 1 kwietnia na stronie konkursu będzie można oddawać głosy na swoich faworytów. Wyłoniona w głosowaniu książka otrzyma nagrodę w kategorii Nagroda Czytelników. Specjalnie dla Państwa prezentujemy nominowane w konkursie publikacje.

Medialne lwy dla rekinów biznesu

W  książce o świadomym wykorzystaniu mediów Aleksandra Ślifirska rozmawia m. in. z  Jackiem Żakowskim, Markiem Tejchmanem, Dariuszem Bugalskim, Bogusławem Chrabotą, Jackiem Szmidtem i Jolantą Fajkowską. Zaproszeni Goście zdradzają, jak współpracować z mediami, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Jest to pierwsza na rynku publikacja, która pokazuje warsztat pracy z mediami z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział, oprócz wywiadu, zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz udzielonymi przez trenera medialnego poradami i wskazówkami, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Problemy biznesowe

Amerykańscy specjaliście branży consultingowej  – Eric Bolland oraz Frank Fletcher – dzielą się szerokim wachlarzem trików do wykorzystania w codziennej pracy. Książka jest znakomitym poradnikiem – prezentuje gotowe rozwiązania problemów,  z którymi borykają się menedżerowie w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji.

Derekrutacja

Praca zbiorowa napisana przez zespół Kancelarii Olesiński & Wspólnicy stanowi praktyczny poradnik, w którym zawarte zostały wskazówki, jak skutecznie przeprowadzić proces derekrutacji tak, aby zabezpieczyć interesy przedsiębiorstwa. W publikacji kompleksowo omówione zostały wszystkie możliwe środki ochrony pracodawcy przed nadużyciami ze strony pracowników. W każdym rozdziale znajdują przykłady oraz FAQ, co czyni książkę użytecznym poradnikiem dla kadry zarządzającej oraz osób zajmujących się obszarami HR na każdym szczeblu. Publikacja jest również niezbędnym źródłem wiedzy zarówno dla organizacji skupiających i reprezentujących interesy pracodawców, jak i prawa pracownicze.

Jak umysł rośnie w siłę, gdy mózg się starzeje

Elkhonon Goldberg zaprasza w fascynującą podróż po świecie ludzkiego poznania.

Mózg człowieka starzeje się tak samo, jak całe jego ciało. Z biegiem czasu nieuchronnie zachodzą w nim zmiany: masa i objętość mózgu spada o około 2% na każde 10 lat. Komory powiększają się, a bruzdy stają się wyraźniejsze. Zmniejsza się gęstość synaps, słabnie przepływ krwi. A jednak osoby starsze często ujawniają zdolności nieobecne na wcześniejszych etapach rozwoju: dostrzegają na pozór trudne do uchwycenia zależności między rzeczami, ich intuicje bywają trafniejsze, rozumienie problemów – głębsze, a wiedza ekspercka budzi szacunek i podziw. Jak to się dzieje, że w miarę starzenia się mózgu umysł rośnie w siłę, a jego użytkownik zyskuje mądrość?

Zapraszamy do odsuchania fragmentów e-booka, które można ściągną na myslec.pwn.pl i do lektury artykułu „Wszyscy znamy takich seniorów”.

Przestrzenie manipulacji społecznej

Żyjąc w grupie społecznej, wywieramy na siebie wpływ. Sprzedawcy próbują nas przekonać do swoich produktów, politycy – podnieść słupki popularności swoich partii. Wpływamy na współpracowników, partnera, na rodzinę. Czy każde z tych oddziaływań jest manipulacją? Jaki jest związek pomiędzy manipulacją a kłamstwem? Czy potrafimy zmanipulować samych siebie? Jak wygląda manipulacja w bliskich związkach i w pracy?

Przestrzenie manipulacji społecznejto kompendium wiedzy na temat manipulacji społecznej. Zawarte w niej informacje pozwolą nam odróżnić manipulację od innych form wywierania wpływu, dostrzec przejawy manipulacji w życiu społecznym oraz – co najważniejsze – przeciwdziałać jej.

Zapraszamy również do lektury artykułu: „Manipulacja – sugestia czy kłamstwo. O mechanizmach wpływu społecznego”.

Psychologia konsumenta

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy  można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. 

Dylemat wagonika

Wagonik pędzi po torach w niekontrolowany sposób. Przed nim znajduje się pięć osób, a na bocznym torze stoi jeden człowiek. 

Wyobraź sobie, że znajdujesz się akurat tuż obok zwrotnicy, która może zmienić tor wagonika. W ten sposób uratujesz pięć osób, ale poświęcisz jedną. Czy zdecydujesz się pociągnąć za wajchę? Inna wersja: obserwujesz zdarzenie z kładki. Jedyną możliwością uratowania ludzi jest zrzucenie ciężkiego przedmiotu na tory. A obok ciebie stoi bardzo gruby mężczyzna...

Ta zagadka etyczna, oparta na eksperymencie myślowym z 1967 roku przeprowadzonym przez brytyjską filozofkę Philippę Foot, zainspirowała dyskusje na całym świecie.

Thomas Cathcart w inteligentny i zabawny sposób popularyzuje wiele poważnych teorii. Jedną z nich jest „dylemat wagonika”, a minispecjalizacja zajmująca się tym problemem potocznie nazywana jest „wagonikologią”.

W swojej książce autor łączy teorie Jeremy’ego Benthama, Kanta, św. Tomasza z Akwinu, Nietzschego i innych myślicieli.

Dylemat wagonika dla większości ludzi był inteligentną, filozoficzną układanką, dopóki taka historia nie zdarzyła się naprawdę…

Ta krótka książka pomoże uświadomić ludziom wszelkich profesji: lekarzom, strażakom, policjantom, sportowcom, szefom korporacji, biznesmenom, że w życiu osobistym i zawodowym niejednokrotnie stają przed podobnymi dylematami.

UWAGA KONKURS!

Wszystkie nominacje są dla nas ogromnym wyróżnieniem i cieszymy się, że możemy dostarczać naszym czytelnikom książki, które odpowiadają ich potrzebom. Aby nieco uczcić ten mały sukces, w każdym tygodniu aż do rozdania nagród (15 maja) zorganizujemy dla Państwa konkurs, w którym będzie można wygrać  nominowane publikacje.

Zaglądajcie więc na Myslec.pwn.pl – już w czwartek pierwsze pytanie konkursowe!

Przeczytaj także

Polecane wydarzenia

Polecane recenzje


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej Zamknij